8 Gouden tips zodat jij ook een Magneet voor Klanten wordt!

Afgelopen vrijdag had ik weer een TE GEKKE dag met de Master Minders! Het Universum heeft echt een geweldige daad verricht door deze Spirits samen te brengen want de energy is echt AMAZING!

Ze hebben allemaal al een tijdje een bedrijf, hebben al meerdere programma’s bij me gevolgd en toch liepen ze nog tegen bepaalde sales- en marketing dingen aan. Daarom dacht ik, als zij vragen hebben hoe ze hun klant makkelijker kunnen bereiken en hoe ze sneller meer kunnen verdienen, heb jij die mogelijk ook!

Snel meer klanten

Het volgende wat ik met je ga delen, is echt GOUD! Zo word jij namelijk heel eenvoudig een Magneet voor Klanten. En mogelijk denk je, ‘ja ja weet ik al’, maar echt waar: op elk level moet je dit bijschaven.

  1. Klanten kopen wat ze WILLEN, niet wat ze nodig hebben.
    Heel veel onderneemsters weten wat een klant nodig heeft om van A naar B te komen. In hun marketing focussen ze daar op ‘the need’. Maar, daar betaalt je klant niet voor. Als jij dus struggled met het krijgen van betalende klanten, sta hier dan eens bij stil. Wat WIL jouw klant?
    Mijn klanten willen bijvoorbeeld: Meer focus, meer zelfvertrouwen, meer omzet, ondernemen vanuit hun hart ipv vanuit hun hoofd én ze willen gelijkgestemde ambitieuze en spirituele vrouwen in hun netwerk zodat ze gemotiveerd blijven en continu geuplift worden en snel groeien.
  2. Wat is de PIJN/ het PROBLEEM van jouw klant? Vanuit de NLP is bekend dat mensen 2x sneller veranderen om pijn te vermijden dan om plezier te verkrijgen. Als jij dus weet wat de echte pijn is van jouw klant, kun je daar met je marketing op in spelen.
    De grootste pijn / problemen van mijn klant zijn: Geen focus, 1001 ideeën maar geen concrete actie, onzekerheid (over zichzelf en over hun aanbod), wel omzet maar niet genoeg om in overvloed te kunnen leven, heel druk zijn met van alles en nog wat, maar niet het resultaat ,de voldoening en de vrijheid waar ze van dromen.
  3. Mensen betalen om van hun pijn af te komen, als die pijn groot genoeg is. Onderzoek dus waarvoor jouw klant bereid is om ‘financieel te lijden’. Belangrijk om te weten is ook dat in de westerse maatschappij veel mensen te comfortabel zijn om echt te veranderen. Een beetje pijn is niet genoeg om geld te investeren. Dat zie je ook veel terug bij Life- en Loopbaan Coaches: ze willen klanten helpen naar een beter, leuker, relaxter leven, maar de klanten die ze proberen aan te trekken, hebben nog niet genoeg pijn om ook daadwerkelijk te investeren. Hoe goed de intentie van de onderneemster ook is, het bedrijf bestaat niet lang omdat ze te globaal blijven in hun marketing.
    Ik ben een Spiritueel Businesscoach en mijn vrouwelijke klanten zijn bereid om ‘financieel te lijden’ om meer geld te verdienen met dat wat ze het allerliefste doen. Ze willen geen standaard businesscoach, maar iemand die ze leert om vanuit hun hart te ondernemen. Ze zijn bereid om te betalen om snel vrijheid te creëren zodat ze kunnen doen wat ze het aller liefste doen: werken waar, wanneer en met wie ze dat willen, daar goed geld mee verdienen én veel tijd overhouden voor hun dierbaren / (toekomstige) kinderen. En ze zijn bereid om geld uit te geven aan iemand die ze helpt aan meer FOCUS, meer ZELFVERTROUWEN en meer OMZET.
  4. STEP UP! Je moet écht een niche (doelgroep) kiezen voor wie jij er kan en wil zijn én daar voor gaan staan. “Als je alles wilt zijn voor iedereen, ben je niets voor niemand”, kiezen dus! Pas als jij écht gaat staan voor een probleem waar jij mensen vanaf kunt helpen, word je herkenbaar in de markt. Besef jezelf: er zijn een miljoen life coaches in Nederland tegenwoordig, so you have to Step Up!
    Mijn doelgroep is heel helder: Ik ben er alleen voor ambitieuze en spirituele vrouwen die de wereld een stukje mooier willen maken én die goed geld willen verdienen. Als vrouwen lekker willen blijven hobby’n dan ben je bij mij niet aan het goede adres. En vrouwen die engelen en the law of attraction zweverig vinden, moeten ook naar iemand anders. En coach ik dan geen mannen? Bijna niet. Ze zijn uiteraard wel welkom, maar ik bereik de beste resultaten met vrouwen, omdat ik me daar heel goed in kan verplaatsen. Mijn marketing is ook volledig gericht op vrouwen dus die trek ik ook het makkelijkste aan.
  5. Ken het verlangen van je klant. En ook hierin: Wat WILLEN ze? (Níet wat jij denkt/vindt) dat ze nodig hebben. Wat zeggen ze waar ze naar verlangen? Als jij die taal weet te vangen (klantentaal) heb je goud in handen voor je marketing en word je heel snel een Magneet voor Klanten.
    Heel simpel, mijn ideale klant verlangt naar vrijheid. Échte vrijheid: financieel maar ook mentaal. Ze willen niet alleen maar veel geld verdienen, daar zijn andere coaches voor, maar mijn ideale klant wil ongegeneerd haar grootste dromen najagen, daarmee geld verdienen en dat terwijl ze de wereld mooier maakt. Daarbij weet ik dat mijn ideale klant aangaat op taal als ‘Cut the Crap’ en ‘Unleash your True Inner Power’.

Dan voor de creatie en verkoop van je product en om moeiteloos nieuwe klanten (en omzet) te manifesteren:

  1. Creëer de brug tussen de pijn- en het verlangen van jouw klant. Dat is jouw product, dat is wat de klant nodig heeft om van A naar B te komen. Hierbij is het natuurlijk belangrijk dat je geen Bullshit verkoopt maar dat je iets aanbiedt waarvan jij wéét dat het werkt, mits mensen deze stappen bewandelen / jouw product ook echt gebruiken.
    Zoals je misschien weet bied ik verschillende diensten aan, ik heb dus verschillende bruggen gecreëerd de afgelopen jaren. Stuk voor stuk programma’s en trajecten waarvan ik wéét hoe succesvol ze zijn, als vrouwen de uitgestippelde weg ook daadwerkelijk bewandelen.
  2. Wat levert jouw product / dienst op? Klanten kopen de bestemming, niet de reis. Net als een reis naar je favoriete verre bestemming: je ziet jezelf al helemaaal lopen en genieten. Jouw ideale eindbestemming heeft precies wat jij wilt, de perfecte omstandigheden en je ziet het helemaal voor je. Dat je misschien 10uur in het vliegtuig moet zitten met allemaal mensen, drukte, niet echt relaxed eten en te kort beenruimte, daar denk je liever niet aan en betaal je ook niet direct voor.
    Op AL mijn salespages zie je staan ‘dit levert het programma je op’. Super duidelijk, 100% klantentaal en mega krachtig om de juiste klanten mee aan te trekken en geld door te verdienen. Als je snel een gelukkig en vrij leven met een succesvol eigen bedrijf wilt creëren, MOET je de bewezen succesvolle marketing strategien gebruiken gecombineerd met de juiste energie in je teksten. That’s magic.
  3. Het duurt tussen de 2 en 50 keer voordat klanten iets bij je kopen! Als jij dus 1x zichtbaar bent op social media en je een product aanbiedt, is het dus best wel logisch als je 0 reacties hebt. Maar je ego gaat dan op volle toeren in de oude conditionering “zie je wel, niemand zit op mij te wachten…” “waar ben ik aan begonnen” etc. etc. Om echt een Magneet voor Klanten te worden en een Ultiem Vrij leven te creëren moet je volhouden! Geef jezelf 3 maanden om elke dag zichtbaar te zijn en je tikt zo de 50 ‘contactmomenten’ met je klant aan en je vergroot elke dag de kans op een reactie / aankoop.
    Tijdens een transformatiereis op Bali was ik host en had ik een buddy waar ik opdrachten mee samen deed. Een week lang was ik samen met haar. Een paar maanden na Bali bood ik Cut the Crap sessies aan, als intake voor een coachtraject. Mijn buddy vertelde dat ze dit aanbod eerst 5x voorbij heeft zien komen, voordat ze de gratis intake aan durfde te vragen (waarna ze direct JA zei tegen een persoonlijk coachtraject). Besef jezelf dus: een Magneet voor Klanten worden kost dus tijd, vraagt doorzettingsvermogen én geduld.

Ik merk in mijn programma’s dat veel vrouwen vastlopen in “ja maar hoe weet ik dat mijn klant ook echt de bestemming bereikt”…. of “ja maar is mijn product wel goed genoeg”…

Belemmerende overtuigingen van onderneemsters

Dit zijn allemaal belemmerende overtuigingen waardoor héél veel onderneemsters vastlopen en blijven denken aan “moet ik niet weer in loondienst”. Die laatste blijft ook vaak hangen doordat ouders / dierbaren vragen “Hey, zit je nou al eens vol?” “Is je business al succesvol”? “verdien je wel genoeg geld?” “eehm.. waarom neem je niet gewoon weer een baan, dan heb je tenminste zekerheid”

Besef jezelf: Energy can infect or affect you! Het is essentieel dat als jij een gelukkig en vrij leven wilt creëren met een succesvol eigen bedrijf, dat je de juiste mensen om je heen hebt! Je hebt in je omgeving gewoon energiezuigers. Mensen die niet zo ambitieus zijn als jij, mensen die in een tekort zijn opgegroeid en daarmee jouw diepe verlangen naar overvloed (nog) niet begrijpen. Hoe moeilijk het soms ook is: beperkt je omgang met zulke mensen.

In heel veel gevallen zeg ik altijd: Cut the Crap. Ook als het om mensen gaat. Als jij snel wilt groeien, moet je snel schakelen in de mensen met wie je omgaat. Maar ik besef me ook: er zijn ook mensen die je niet wílt cutten uit je leven. Dat heb ik bijvoorbeeld bij mijn moeder. Ze is echt de allerliefste moeder van de hele wereld, maar onbewust heel erg angstig en onbewust focust ze op het negatieve. Als ik naar haar toe ga, breng ik mezelf bewust in een hogere energie, omdat ik weet dat ik mijn energie verlaag als ik bij haar ben, om te kunnen levelen.

Ze wil ook heel graag nog een keer met me op vakantie naar Curacao (ga ik eind maart weer heen), maar ik trek het gewoon niet. Ik heb haar nu ook gevraagd om me niet meer te vragen of ze mee mag. Ik vind het zelf gewoon niet fijn om mijn moeder continu af te moeten wijzen, dus ik heb uitgelegd waarom. Echt niet makkelijk om zo open en eerlijk tegen mijn moeder te zijn, maar het was wel nodig. Ik ben een volwassen vrouw, met persoonlijke waarden en op basis daarvan maak ik mijn keuzes.

Ouders kunnen vaak nog blijven hangen in ‘ja maar je bent mijn kind’. Natuurlijk is dat waar, maar ook hierin mag jij meer en meer voor jezelf gaan staan. Als je het niet realxed vindt hoe je (schoon)ouders of andere dierbaren met je omgaan, wees eerlijk tegen ze. Spreek het rustig uit in real life, bel of schrijf een brief (ga niet appen, dat is kut en zorgt altijd voor misinterpretaties omdat de energie niet goed overkomt).

Allright, weer een mail met de combinatie tussen Skillset en Innerwork. Precies zoals mijn programma’s en coachtrajecten zijn opgebouwd!

Word een Magneet voor Klanten

Als opdracht, vul onderstaande informatie aan om ook een Magneet voor Klanten te worden:

  • De pijn/het probleem van mijn klant is……..
  • Het verlangen van mijn klant is….
  • De oplossing die ik bied is …. (catchy naam product / dienst)
  • Dit levert mijn product / dienst de klant op…..

Verlang jij écht naar een gelukkig en vrij leven met een succesvol eigen bedrijf? Wil je, net als ik, ook makkelijk en snel online geld kunnen verdienen?

Meld je dan nu aan voor de Abundance Training ‘Make Money Online’! t.w.v. 997,- !

Deze MEGA waardevolle Masterclass heb ik mogen creëren na me de afgelopen 3 jaar echt verdiept te hebben in online marketing, sales en The Law of Attraction. Na de ‘Online Business en Social Media Mastery’ van Paul O’Mahony, afgelopen januari heb ik de Abundace Training afgemaakt en nóg waardevoller kunnen maken met echt LIFE CHANGING inzichten en tools zodat jij DIRECT aan de slag kunt!!!

Dit leer je tijdens deze exclusieve ‘Make Money Online’ masterclass

  • Million Dollar inzichten hoe je meer geld verdient én meer impact maakt terwijl je werkt waar en wanneer jij dat wilt.
  • Hoe je meer tijd overhoudt om aan je gezin te besteden (terwijl het geld gewoon binnen kan stromen).
  • De diepere laag achter de standaard online marketing strategie (zodat je écht makkelijk klanten aan kunt trekken)
  • Hoe je social media vóór je kunt laten werken
  • Super praktische MIND BLOWING tips zodat jij diréct na je Masterclass aan de slag kunt om óók een financieel vrij leven te gaan creëren.

Voor echt een MINI investering kun jij je nu aanmelden voor deze Abundance Training, namelijk slechts 47,-!! En wat het mooie is, je krijgt ‘m na aanmelden diréct in je inbox dus je kunt meteen aan de slag (of even bewaren als je later wilt kijken).

Het feit dat je tot het einde van deze blog bent gekomen, betekent dat je er klaar voor bent!

Klik hier om je direct aan te melden

Cut the Crap and Chase your Dreams %FIRSTNAME% !

Liefs,
Kim