Drie SUPER belangrijke redenen om een challenge te organiseren

Challenges, ik vond het altijd maar onzin Kim… Iets teveel Simone Levie gehalte en daar was ik niet zo’n fan van. I know, super gebaseerd op oordeel en ik heb het inmiddels helemaal losgelaten, maar zo stond ik er aan het begin van mijn business wel in. How someone can change… Want:

Nu niet meer.
Zéker niet meer!

Challenges zijn namelijk echt de shit! In deze mail lees je drie belangrijke redenen waarom!

Een van mijn business vriendinnen Tineke Zwart organiseerde vorig jaar een challenge waarin ze suuuper veel waarde gaf en waarna ze direct 10.000euro omzette. Allebei klonken mij zeer interessant in de oren en ik dacht (zoals altijd): Wat zij kan, kan ik ook.

Ik vond het best een beetje spannend zo’n eerste keer. Meteen 4 dagen, volle bak, elke ochtend een uur live. Ik bouwde een landingspage, zette een bedankpagina erachter (zodat mensen meteen een klein product konden kopen als ze wilden) en ik zette een advertentie campagne op. Het was geweldig! Sowieso keek ik er on-wijs naar uit om de trainingen te geven en dat terwijl ik tegen webinars altijd best wel op zag. Een webinar gaf me namelijk een nogal beklemmend gevoel en zo’n challenge voelde heel vrij!

Mega belangrijk aspect dus ook om de Law of Attraction in je business te laten werken: Doe wat voor jou goed voelt! Er zijn verschillende strategien van wat je kunt doen: live webinar, automated webinar, challenge, ebook, gratis video cursus etc. etc maar uiteindelijk gaat het om de energie die JIJ uitzendt met alles wat je doet want op basis daarvan trek jij resultaat aan!

Anyway, ik ging er best wel blanco in, in die eerste challenge. Gewoon mega veel waarde geven én plezier maken en mijn omzet doel was ook 10.000euro. Want, waarom niet? Zou toch cool zijn als het lukt!? Ik maakte er geen zware ‘need’ van. De ‘needing energy’ blokkeert je namelijk in je business. Het gaat vooral om de desire energy, dat verlangen dat je voelt en dat kriebeltje… Die spark van ‘oeeh… wat zou het vét zijn als dit lukt’!
Niet voor iedereen werkt het ook om concrete targets te maken. Daarin zeg ik ook altijd, om de LoA in je business te laten werken: maak je doel zo concreet als dat jij er enthousiast van wordt.

Mijn eerste ‘Cut the Crap Challenge’ was een enorm succes! Ik realiseerde echt een MEGA omzet door de verkoop van mijn starters/ beginners programma ‘Word een Magneet voor Klanten’. Daarbij was het echt een ge-wel-dig moment van verbinding met mijn klanten. De reviews waren super en de energie was voelbaar door het scherm heen! Mensen deelden massaal op instagram en tagten mij, wat me ook nog eens rete veel volgers opleverde.

Omdat ik het zo ontzettend cool vond, en dat voor mij hét criterium in mijn business is om iets nog een keer te doen is of niet, organiseerde ik afgelopen maand nog een challenge. Ongelofelijk Kim! Wéér was het zo gaaf! De reacties waren echt overweldigend en extra motiverend om het nóg een keer te doen.

En, dat ga ik dus ook doen!
Vanaf maandag 25 mei kun jij weer mee doen met de 4-daagse Cut the Crap challenge. En nu nog 1x: helemaal gratis!

Klik hier om je direct aan te melden

Maar, waarom zou je nou een challenge organiseren? Wat zijn de 3 grootste WINS waarom het ook een goed idee voor jou zou kunnen zijn?

  1. In een challenge kun je on-wijs veel waarde geven! In een webinar heb je maar een moment. En: om langer de aandacht van mensen vast te houden, online, is een hele kunst op zich. Een meerdaagse LIVE challenge, die nog een paar dagen terug te kijken is, geeft mensen de mogelijkheid om vaker bij je in te tunen en er zijn meerdere contactmomenten in een korte tijd.
    Dat is sowieso super handig, want het kan maar liefst 2 tot 50 contactmomenten duren, voordat iemand iets bij je koopt! Als je dus niet meteen een sale hebt nadat je een post of een story hebt gemaakt… HOUD VOL!

Mijn eerste challenge had ik direct 198 deelnemers, daarvoor heb ik geadverteerd.
De tweede challenge had ik uiteindelijk 217 deelnemers, zonder advertenties!
Daarbij had ik deze challenge in totaal 177 views op dag #1, 138 op dag #2 en 105 op dag #4. Dat is echt een hele serieuze, succesvolle opkomst waarbij ik dus mega veel waarde heb mogen delen met deze vrouwen!

  1. Volgende punt daaropvolgend: een challenge zorgt voor (meerdere momenten van) verbinding. Een webinar programma geeft je de mogelijkheid om interactief met de kijkers om te gaan en dat is iets wat mij het meeste plezier geeft. Veel marketeers gaan die echte interactie uit de weg, maar ik zie een online training ook gewoon als een live training, waarbij ik vragen stel, mijn handen opsteek en reactie van mensen vraag in de chat. Een van de deelneemsters reageerde na de challenge ook:

Dat is toch cool? EN mega belangrijk. Mensen doen tegenwoordig aankopen o.b.v. de gunfactor en als ze voelen dat er een connectie met iemand is. Ze gúnnen een persoon of bedrijf een opdracht of een samenwerking en als het goed vóelt is een beslissing snel gemaakt.
Dat komt door ons emotionele brein, waardoor we vaak geleid worden als we een aankoopbeslissing nemen.
Gebruik deze wetenschap dus ook he! Creëer die verbinding met je klanten en een challenge is daarvoor een uitgelezen kans!

  1. Je kunt je aanbod in 1x aan een groot publiek doen. Want ja, natúúrlijk kun je een aanbod verwachten aan het einde van een challenge, duh. Ik zeg ook altijd: je bent verplicht om een aanbod aan het einde te doen, anders ontneem je de ander de kans op een beter leven. Iemand heeft meerdere uren besteed om naar jou te luisteren, om inzichten op te doen en informatie tot zich te nemen, en héél vaak hebben ze daarna de behoefte om dóór te gaan. Als jij dan niks aanbiedt, laat je ze zitten met de struggle, terwijl JIJ de oplossing hebt. Zonde!
    Verkopen vanuit je hart is echt essentieel als jij vanuit de juiste energie je business wilt runnen en snel wilt groeien. In mijn online programma is dat ook een heel belangrijk onderdeel.
    Aan het begin van mijn challenge zeg ik ook altijd heel duidelijk: “je kunt aan het einde een aanbod verwachten!” Ik sta er voor dat íedereen geld mag gaan verdienen met datgene wat je het allerliefste doet, maar dan moet je dus wel verkopen!

Een challenge bied je de kans, nadat je heel veel waarde hebt gegeven en een sterkere verbinding hebt opgebouwd met je klanten, om vanuit die energie een aansluitend aanbod te doen. And it works! De eerste challenge leverde uiteindelijk 26.000euro op omdat zoveel deelnemers zich inschreven voor ‘Word een Magneet voor Klanten’ en zélfs voor een VIP traject!

De tweede challenge die ik organiseerde, leverde me 10 intakes op! Zowel voor de Master Mind als voor ‘Word een Magneet voor Klanten’. Betekent dus dat ik in deze challenge geen directe € upsell heb gedaan, maar dat ik ervoor heb gekozen om er nóg een contactmoment tussen in te bouwen. Uiteraard met een hele goede reden want voor de Master Mind kom je alleen in aanmerking na een intake en voor ‘Word een Magneet voor Klanten’ zijn een aantal VIP plekken beschikbaar (1 is al vol ;)) en die zijn ook alleen obv intake omdat ik er zeker van wil zijn dat de energie klopt. Ik werk echt alleen nog 1 op 1 met hele toffe vrouwen, die spiritueel én ambitieus zijn. Die SNEL willen groeien en er gewoon echt voor willen gaan. Geen gezeik met twijfelaars, maar gewoon: zelfbewuste en daadkrachtige vrouwen, die er van houden om hard te werken, maar inzien dat het ook anders kan. Dat als ze NU actie ondernemen, ze snél naar een financieel vrij leven kunnen bewegen.

Vanaf maandag 25 mei kun jij dus ook 4 dagen mee doen met de Cut the Crap challenge! Het is al een rete lange mail geworden, dus als je liever even wilt klikken, check dan hier wat de challenge inhoudt en schrijf je in!

Je leest ook hier wat deze SUPER Cut the Crap challenge je oplevert:

In Dag 1 leer je o.a.:

Hoe je meer FOCUS krijgt
Hoe je een vibrationele match wordt voor dat wat je aan wilt trekken
De eerste fase van de LIFE CHANGING Cut the Crap Methode
Hoe je meer kunt geloven in jezelf
GOUDEN Strategie tip voor zichtbaarheid
Welke stap je als eerste kunt zetten voor een SUCCESVOL eigen bedrijf

In Dag 2 leer je o.a.:
Welke belemmerende overtuigingen je nu écht blokkeren in de creatie van jouw vrije leven
How to ‘Cut the MindCrap’
Een LIFE CHANGING meditatie om te verbinden met de Bron
Nóg een meditatie om meer Mind Vrijheid te creëren
Nieuwe opdracht om de volgende stap te zetten voor een SUCCESVOL eigen bedrijf (waarin je onderneemt vanuit je hart)

In Dag 3 leer je o.a.:
De 3 GOUDEN Marketing tips waardoor JIJ ook een Magneet voor Klanten kunt worden
Welke FOCUS je aan moet brengen in (de oprichting van) je bedrijf
Hoe je de juiste mensen om je heen kunt verzamelen
Hoe ik eind 2019 binnen 5 dagen net zoveel omzette als in heel 2018

In dag 4 gaan we nog een laagje dieper en ga je:
Jouw visie helder krijgen, zodat je overvloed en vrijheid aan kunt gaan trekken!
Ontdekken wat je nu het meeste blokkeert
Wat je te doen hebt om die blokkade te doorbreken en wel echt Next Level te gaan met je bedrijf
Dé bewezen succesvolle manier om ook een Magneet voor Klanten te worden ontdekken!

Aanmelden voor de deze GRATIS Cut the Crap challenge doe je hier

LET OP: Deze challenge verhoogt je energie ENORM! Helpt je aan FOCUS! En helpt je AF van onzekerheid en AAN geloof in jezelf!

Ik zie je graag vanaf maandag 25 mei!

And remember:
IT’S YOUR LIFE AND IT’S NOW OR NEVER!

Cut the Crap and Chase your Dreams!