Waarom je altijd feedback moet vragen aan je klanten

Potentiële coachees die nee zeggen mijn traject, stuur ik sinds kort een vragenlijst.

Ik vraag ze naar hun bevindingen, wat ze goed vinden en wat beter kon.

Ook vraag ik wat ze bereid zijn om te investeren in het traject dat ze zelf voor ogen hebben.

De een heeft geen idee.
De ander noemt 100 euro per maand.

Stel jij bent op dit moment bereid om 100 euro per maand te investeren, voor twee sessies. Dat is 50euro per sessie.

Besef jezelf dat als jij een vrij leven wilt creëren vanuit je eigen business, dat zo’n tarief dan echt te laag is. De helft gaat namelijk naar de belasting (btw en inkomsten) en dan heb je nog geen verzekeringen, marketing budget, potje voor investeringen etc. wat je wel nodig hebt om zelf en je business te laten groeien.

En als jij niet bereid bent om investeren te doen, die jou een vrijer leven gaan geven, kun je ook niet verwachten dat andere mensen dat wel in jou gaan doen.

Soms lijkt een investering groot,

maar de ondernemersmindset gaat je leren dat grote investeringen je juist ook heel veel waarde opleveren, omdat je op een andere manier gaat denken.

Bijvoorbeeld: stel dat je ja zou zeggen tegen het 3-maanden traject, welke activiteiten zou je dan ondernemen / wat zou je organiseren om dat te kunnen realiseren?

Stel dat je een workshop organiseert van 50euro per persoon en er komen 10 mensen, als je dat elke maand doet, heb je binnen een half jaar je investering terug verdiend.

Helemaal niet gezegd dat je dat moet doen natuurlijk, maar denkwijze gaat je helpen in de toekomst 🙂

Hulp nodig bij het beter laten lopen van je business?

Vraag dan nu een Cut the Crap coachsessie aan via deze link.

Liefs!